Verschillende schaaklessen Elvia Zarina, ADEZ.
Familie gasten, groep vrienden, of jij die het wilt leren in de gratis schaaklessen.
We wachten op je gratis lessen dankzij Schaakclub in de scholen en koloniën van Caborca.
Dia:
- Maandag en donderdag
Schema's:
- 18:00HR Caborca ​​Sonora.
- 19:00HR MEXICO, DE VERLOSSER, COSTA RICA, GUATEMALA, NICARAGUA, HONDURAS.
- 20:00HR COLOMBIA, PERU, ECUADOR, PANAMA.
- 21:00HR VENEZUELA, CUBA, R. DOMINICAANS, BOLIVIA, CHILI, PARAGUAY.
- 22:00HR BRAZILIË, ARGENTINIË, URUGUAY.
- 02:00HR CANARISCHE EILANDEN. 03:00HR SPANJE.
Toegang:
- https://us05web.zoom.us/j/9329127724
- Vergaderings-ID: 932 912 7724
- Toegangscode: 70v2FC
Meer informatie:
Het is gemakkelijk, zolang je maar wilt leren. We vragen dat je je voorbereidt met je bord voor je en een notitieboekje, zodat je de bewegingen kunt opschrijven die we in de les gaan doen., die ik zal doorgeven aan het lichess-studieteam, zodat zij ze voor de les kunnen kopiëren.
Dus op die manier als ik het een voor een ga vragen, weten in welke beweging we gaan en zeggen het met vertrouwen. bij schaken, We leren waarom we de stukken op het bord verplaatsen en we herhalen waarom ik het heb verplaatst, Wie zorgt voor haar en welk plan heeft ze?.
Als u, terwijl u zich op het bord beweegt, herhaalt wat ik uitleg, Zo wordt de les opgenomen. Verder is het belangrijk dat je het opschrijft., zodat als we in het toernooi zijn over de klas, bewegen zoals uitgelegd. Als je op een andere manier beweegt, We verlaten het spel omdat het niet gaat om spelen zoals jij wilt, Daarvoor zijn er veel toernooien.
De teamtoernooien zijn vriendschappelijk om geen punten te verliezen door het oefenen van de klasse. We leren met beide kleuren bewegen, hoewel je met de een verliest en met de ander wint. Wanneer je de klas binnenkomt, Je moet ermee akkoord gaan dat je precies zult oefenen waar we in de les naar kijken.
Vandaag is wanneer! Jouw kans om schaakles te geven aan je vriend, zoon, grootvader, oom met de stukken met pijlen om het voor hem gemakkelijker te maken de bewegingen te begrijpen en te leren.

Mil gracias gracias mil a Peón Aislado​ agradecida por su bello trabajo de promocionar el ajedrez de H. Caborca Sonora México y todo lo demás que nos ofrece.. Dios me lo bendiga 🙂 Gracias maestro Ricardo por contemplarnos. Que sigan los éxitos.